Det är igång!

Okej, så det har gått en stund sen sist. Har inte riktigt känt för att skriva något då jag tycker det är lite smidigare med Instagram. Men jag kanske skulle skriva av mig lite om vad jag pysslar med för tillfället.
 
Planen har länge varit att tävla nu i höst. Sist jag tävlade var våren 2016 och jag kom då fram till att jag hellre vill dieta när jag inte har bandysäsong. Jag hade gärna sett att jag hunnit bygga något hekto muskler också på den lite längre perioden med mer mat, men ja, det återstår ju fortfarande att se om jag lyckats. Målet är Tyngre Classic och SM. Japp, SM. Läskigt som faen, men ska verkligen göra mitt bästa! Ett mål kan ju alltid ändras under resans gång men jag hoppas att den här dieten ska kunna rulla på någorlunda smärtfritt och att det slutar på scenen som det är tänkt. Upp och ner kommer det alltid gå, så får helt enkelt lita på att jag klarar av det den här gången.
 
Den här gången ska jag minsann vara hård på benen.
 
Det är typ det jag tänker på hela tiden. Benen måste släppa, benen måste släppa. Massage, LPG, plyo, lågintensiv cardio.. jag kommer ta till allt för att få bukt med det. Har ni några extra tips, hit me!
 
Jag är tillbaka med samma coach som inför Alströmer och Tammer och ni som vet vem det är, ja ni vet. Jag tror det kommer bli SUPER! Litar fullt ut på hens kompetens. Den här veckan började jag i alla fall på allvar och har fått både kostschema, träningsschema och riktlinjer. Träningsschemat blir lite nytt för mig. Jag har anpassat min rygg/axel/ben-träning helt utefter vad jag tycker är roligt och vad jag tror har mest effekt. Men det betyder ju såklart inte att det inte finns något bättre :)
 
Kosten rullar på. God, enkel mat. Mycket volym på få kalorier. Precis som jag vill ha det. Kunna känna mättnad efter måltiderna trots få kalorier är en ynnest! Har fått tillbaka den vita fisken och det är ju faktiskt väldigt gott hörni! Nystekt vit fisk med citronsalt och peppar. Mums.
 
Nu jäklar, full fart mot hösten och #supersm2017 !!
 
Här är en liten uppdatering på formen för tillfället.
 
 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback